Naše svatební cesta aneb takový malý island hopping

16. 10. 2017


Naše svatební cesta aneb výlet po řeckých Kykladech. Byli jsme tam 14 dní, ale uteklo to jako voda! Dneska vám ukážu jen pár (no spíš hodně :D) fotek, které už jste mohli vidět na Instagramu a příště už podrobnější deníček našeho pobytu pěkně ostrov po ostrově. :)) Pokud byste byli nedočkaví, můžete mrknout na články o Santorini z naší minulé návštěvy před třemi lety, najdete je všechny pohromadě tady.

Byla to paráda, poloprázdné pláže, antické památky v Athénách, spousta turistů na Santorini, skoro žádní turisté na Naxosu a Parosu, neskutečné ceny všeho na Mykonosu, ledové moře, ale spousta sluníčka (a občas i mraky), jedno rychlé odpoledne v Miláně a hlavně veliká pohoda.

Většinu ubytování jsme měli zarezervovanou přes Booking.com, jedno přes Hotels.com. Můj (teď už) manžel (pořád mi to připadá hrozně zvláštní :D) objevil na netu doporučující program se slevou na ubytování. Doporučitel dostane 15 dolarů, ten kdo si ubytování objedná, tomu taky server následně vrátí 15 dolarů. Tak pokud byste toho chtěli taky využít, rezervujete si ubytování na Bookingu přes tento odkaz.










Všechny články o naší svatební cestě najdete tu:
6. 2 dny na Mykonosu

Mějte se krásně a pokud jste některá z míst navštívili, dejte mi vědět, jak se vám tam líbilo! Evi
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

13 komentářů

  1. Ty fotky jsou proste paradni! Hned bych jela taky. A ten hopping mi neprijde tak maly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuju! Taky bych si to hned dala ještě jednou :))

      Vymazat
  2. na ty fotky se tak krasne diva :D a to jsem vetsinu uz obdivovala na instagramu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky! On je to taky výběr z těch instagramových, ten zbytek jsem zatím nezvládla probrat :))

      Vymazat
  3. To jsou opravdu kouzelné fotky! Hned bych se tam vypadala taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Řecko já miluju, takže určitě doporučuju! :))

      Vymazat
  4. Řečko miluji a se mnou i celá moje rodina :) V této oblasti jsem ale ještě nebyla a například Mykonos nebo Santorini je můj obrovský sen. Lépe bych si snad ani svatební cestu představit nedokázala. Fotky jsou překrásné <3 Budou další? O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji, moc děkuju! Fotky určitě budou, jen co se jimi proberu. Chtěla bych pak napsat ještě o každém ostrovu zvlášť. :))

      Vymazat
  5. Ahoj Evi, krása, užívala jsem si to s vámi očima přes ig. Myslím, že vaše líbánky dostály tomu slovu ;-)... Krásný podzim <3...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuju, byla to paráda :)) Krásný podzim i Tobě!

      Vymazat
  6. My jsme něco podobného podnikli před 7 lety, jen s dvouletou dcerkou a druhou v bříšku. Měli jsme letenky do Athén a rezervovaný hostel. Po dvou nocích jsme nasedli na první trajekt a odpluli na jeden z ostrovů. Celkem byly myslím tři (S, N, P). Bylo to skvělé. Řecko se mi líbilo o moc víc než Chorvatsko, kam jezdíme každý rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jste měli parádní dovolenou! Já Řecko miluju a jezdím tam moc ráda, i kvůli milým lidem a skvělému jídlu. :))

      Vymazat
    2. Jo, bylo to super. Řecko bylo prostě nej. Letos konečně pojedeme někam jinam než do Ch. a já se těším jak malá.

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)