Soutěžní předadventní kalendář

3. 11. 2016


Dneska mám pro vás informaci o jednom moc milém projektu! Zapojila jsem se do soutěžního PŘEDadvetního kalendáře, který organizuje Marki z blogu Tamarki.cz. Jeho podstatou je 24 soutěží z toho každá na jiném blogu. Jsem moc zvědavá, jaké blogy se zapojí, zatím totiž nemám vůbec tušení, tak třeba objevím i nějaké nové!

Soutěže budou probíhat po 24 dní od 4. až do 27. listopadu. Celkem tak můžete soutěžit hned 24 krát! :)) Podrobnější informace najdete na blogu Tamarki tady. U Markétky budete moci soutěžit  27. listopadu o autorské povlečení Flow, u mě se soutěž objeví 20. listopadu. Jaká bude výhra si zatím nechám pro sebe, když otevíráte okénka adventního kalendáře, taky dopředu nevíte, co v nich najdete. :))

A pokud ještě neznáte blog Tamarki, určitě mrkněte! Je plný skandinávské inspirace a moc hezkých DIY návodů. Sledovat tu taky můžete rekonstrukci obýváku a kuchyně skoro v přímém přenosu.






Tak snad se vám bude naše aktivita líbit a třeba objevíte i nové zajímavé blogy! :))

Mějte se moc krásně! Evi
//všechny fotky jsou z blogu Tamarki.cz

Mohlo by se vám také líbit:

3 komentářů

  1. Ahoj Evi, taky už se těším a připravuji. Koho ještě neznám a objevím? A o co si zasoutěžím? Krásné dny, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Ivi, taky se účastníš, to je super :)) Jsem moc zvědavá, kdo ještě!

      Vymazat
  2. Uz se tesim, zatim to vypada vic nez slibne - podle ucastnicich se blogerek. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)