ŘÍM /KOLOSEUM, PALATIN A FORUM ROMANUM

14. 9. 2015


Koloseum a Forum Romanum jednoznačně patří k památkám, které musí vidět snad každý návštěvník Říma. Podle toho tu také vypadají fronty na vstupenky a počty lidí uvnitř. Když ale vyrazíte hned brzy ráno jako my, strávíte ve frontě jen pár minut. Vstupenka na  Koloseum za 12 euro je zároveň i vstupenkou do areálu Palatinu a Fora Romana, které můžete navštívit ve stejný den nebo dva dny po sobě. Pokud je vám méně než 18 let nebo studujete architekturu máte vstupné zdarma a od 18 do 24 let za polovinu, takže toho určitě využijte! :))




Jíst se musí, takže pravá italská pizza to jistí! :))



Mějte se krásně! Evi
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

7 komentářů

  1. Evi, to je úplná nádhera :-) Chystám se do Říma tento podzim, tak teď jsem pěkně natěšená :-)
    Hezký den Reny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny, moc děkuju :)) Věřím, že se Ti tam bude moc líbit! :))

      Vymazat
  2. Evi, moc to Římu na Tvých fotkách sluší!!! (btw. četla jsem rozhovor na "bloggerkách" a moc mě potěšilo, že jsem Tě mohla zas o něco víc poznat, moc hezké!)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky moc! :)) A taky jsem moc ráda, že se Ti mini rozhovor líbil :))

      Vymazat
  3. Forum Romanum - tam jsem se rochnila blahem :-))) Jak já bych zase někam jela ...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)