PODYJÍ A ŠOBES /TIP NA VÝLET

5. 9. 2015


Dnes mám pro vás opět jednu turistiku. :) O víkendu jsme byli na výletě ve Znojmě (co dělat ve Znojmě a kde se ubytovat si můžete přečíst v mém článku tady) a jeden den jsme vyrazili na výlet na Šobes. Po žluté značce je to od přehrady něco přes 10 kilometrů a cesta je to moc příjemná, vede podél řeky ve stínu lesa.



Cestou jsme se zastavili na vyhlídce Sealsfieldův kámen, odkud je i úvodní fotka. Na Šobesu najdete stánek Znovínu a víno tu můžete ochutnat.





Mějte se krásně! Evi
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

2 komentářů

  1. Jsem kousek od Znojma a Šobes, to je moje srdcovka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to se máš! Znojmo mám moc ráda! I okolí :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)