GIVT.CZ /POMÁHEJTE PŘI NAKUPOVÁNÍ

24. 9. 2015



Během dovolené mi do schránky přistály informace o projektu s názvem GIVT.cz. Protože mě moc zaujal, rozhodla jsem se o něm napsat a představit ho i vám!

O co jde? Prostřednictvím GIVT.cz můžete jediným klikem navíc při svých on-line nákupech pomoci neziskové organizaci nebo sportovnímu klubu, který si vyberete. Je to jednoduché a zabere to jen několik vteřin - a co je nejlepší, nestojí to ani korunu navíc. Stačí, když online nákupy, které běžně děláte, provedete přes portál GIVT a část peněz z vaší útraty bude darována neziskové organizaci podle vašeho výběru. Jediným klikem dokážete pomoct například útulku pro opuštěné pejsky, stacionáři, který se stará o děti s postižením nebo vydavatelství parádních map pro cestovatele USE-IT. Zaregistrováno je tu více než 600 organizací od velkých renomovaných, které poskytují významnou pomoc v ČR i zahraničí, po malé spolky působící na místní úrovni.

Na GIVTu už je více než 200 e-shopů a určitě mezi nimi najdete i své oblíbené, ve kterých běžně nakupujete. Mezi zapojenými eshopy je třeba oblíbený Zoot, Bonami, Tchibo, Tescoma, Baťa, nebo Parfums. Pomoci můžete také při objednávce dovolené na Invii, přes booking.com nebo třeba objednáním jídla před DámeJídlo. Kolik peněz neziskovky z nákupu získají je uvedeno pod ikonkou obchodu na webu tu.

A jak to funguje? Celý projekt je založen na principu affiliate marketingu, internetové obchody platí za každý nákup zákazníka, který je k němu přiveden přes webovou stránku GIVT. Suma, kterou GIVT.cz obdrží, se dělí na poloviny. Jedna polovina jde na zvolenou neziskovou organizaci, druhá zůstává GIVTu, který z těchto peněz financuje svůj provoz.

Podle mě je to super věc, díky par kliknutím navíc, můžete pomoci potřebným a vůbec nic vás to nestojí. :)) Znáte projekt GIVT.cz?

Užívejte si krásné babí léto! Evi
//foto zdroj https://givt.cz/

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

2 komentářů

  1. Díky za tip! Taky se mi tenhle projekt moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, připadá mi to jako moc fajn způsob pomoci! :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)