VÝLET DO ANG THONG /THAJSKO

16. 4. 2015


Dneska mám pro vás pár fotek z výletu do národního parku Ang Thong, kam jsme se vydali z ostrova Ko Samui. V ceně výletu jsme měli zastávku na 2 ostrovech, jízdu na kajacích a oběd. Připlatit jsme museli ještě poplatek za vstup do národního parku. Jeli jsme velkou a pomalejší lodí, dá se koupit i trochu dražší výlet na speedboat, ale zase ostrovů stihnete víc. A pokud si tento výlet budete někdy kupovat, doporučuji projít si víc cestovních kanceláří více a poptat se. My kupovali v Chawengu, kde jich je spousta a každá nabízí něco malinko jiného.

Začali jsme jízdou na kajaku kolem ostrova Ko Mae Ko, kde jsme vyšplhali po strmých schodech na vyhlídku na smaragdové jezero. Další zastávkou byl ostrov Ko Wua Talab, kam už nás z lodě převezli na tradiční long tail boat. Odtud je také většina fotek. Sněhobílá pláž s tyrkysovou vodou a palmami a také se tu nachází vyhlídka, odkud sou ty nejkrásnější fotky národního parku. Cesta nahoru má 500 metrů, tak byste si řekli, že to bude brnkačka, ale není to úplně tak. Zvlášť když po strmých kamenech za přidržování se lana lezete jen v žabkách. A do toho ještě to vedro! Ale takovýhle krásný výhled za to opravdu stojí! :)




//foto moje © gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

14 komentářů

  1. No to je krása! Jsem naladěna na léto :)
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Marti, díky! U nás v Brně to teď dokonce i úplně letně vypadá, takové teplo tu je :)) Krásný den!

      Vymazat
  2. Evi, to je jako z pohádky! Mě tyhle destinace nikdy příliš nelákaly, ale já snad budu muset změnit názor...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky moc! Je to tam krásné, takže na změnu názoru jako dělané :))

      Vymazat
  3. Mě taky tyto destinace nelákají, ale fotky jsou nádherný! A jednou třeba ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, moc děkuji! Asie je fajn, doporučuju :))

      Vymazat
  4. To si někdo žije, paráda! ♥ A fotky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné :-))
    jistě jsi si to tam moc užila.
    zvu tě na svůj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/04/moje-oblibeni-hudebni-interpreti.html

    OdpovědětVymazat
  6. Opět luxusní fotky, Evi :) Hned bych vyrazila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami, díky moc! Na výlet určitě doporučuju :))

      Vymazat
  7. juuj, krasne fotky!
    hned by som sla na dovolenku :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)