BYLINKOVÁ ZAHRÁDKA NA TERASE

28. 4. 2015


Dneska vás vezmu na malou exkurzi k nám domů na terasu. Bydlíme v pronájmu v malém 1+kk s příjemným bonusem v podobě menší zasklené terasy. Jak jste si mohli všimnout už vloni tu, moc mě baví zahradničení a všechny činnosti s tím spojené. Na terase tak máme bylinky a letničky v betonovém truhlíku. A taky brzy budeme mít rajčata a bazalku ve čtyřech květináčích na zemi. Ty jsou obalené dřevěným obalem, který jsme vyrobili z prken ze zahradního domku, který se boural u babičky na zahradě. Natřeli jsme je Luxolem, koupili vnitřní plastové květináče, drenáž, zeminu a můžeme sázet! :)

Negativem toho, že máme terasu zasklenou, je, že sem nejde tolik světla, ale doufám, že se bude rostlinkám dařit.




Zahradnické rukavice mám nakonec z IKEA, po průzkumu v různých Bau...obchodech byly tyto totiž nejen nejhezčí, ale taky nejlevnější! Lopatka a zahradnické nůžky jsou z Tesca, černé nůžky IKEA.

A co vy? Taky rádi zahradničíte?

Mějte se krásně! Evi
//foto moje © gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

4 komentářů

  1. Jeee bylinky! Letos jsem si jich nakoupila peknou hromadu, zatim se jim dari dobre, pecuju o ne jak o deti( dokonce je schovavám kdyz moc prsi nebo fouka, aby se jim nic nestalo ;)) akorat mi chybi koriandr, ne a ne ho nikde sehnat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koriandr mít asi nebudeme, drahý ho nemůže ani cítit :) Nezkoušela jsi ho pěstovat ze semínek?
      Já si zasela bazalku a koupila jsem si jen petrželku a červenou bazalku. Mátu a meduňku máme vyrýpnutou od rodičů ze zahrádky :)

      Vymazat
  2. Strašně ráda, dokonce i když nemám vlastní zahradu ani pořádnej balkon, osázím všechny venkovní parapety (máme je hodně hluboký a zapuštěný) bylinkama a nějakou mini zeleninou. A taky kytky, ty nesmí samozřejmě chybět, takže mám takový pestrý mix. Jen letos mám teprve čtyři květináče, tak si budu muset pospíšit :-) Tak ať se tvojí zahrádce daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, díky! Osázené parapety, to musí být krása! Tak ať se té Tvé parapetové taky daří! :)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)