HLEDÁNÍ SVĚTLA /LIBOR TEPLÝ

19. 3. 2015




Dnes mám pro vás zase jednu pozvánku na výstavu. Tentokrát mě moc zaujalo Hledání světla od Libora Teplého. Krásné černobílé fotografie zachycují opuštěné místnosti věznice s pronikajícím světlem, které tak působí téměř mysticky. Neobvyklá a moc povedená je i samotná instalace v hrubých prkenných rámech bez pasparty a zadní desky. 

Ze samotné výstavy bohužel nemám žádnou fotku, foťák jsem zapomněla doma, tak na fotkách najdete letáček k výstavě. Ten se mi moc líbí, má trochu jiný vizuální styl než ty předchozí, je malinko jednodušší a víc pracuje s typografií.

Na výstavu se můžete zajít podívat do brněnského Domu umění až do 5. dubna 2015, více info na webu tu

Krásný den! Evi
//foto moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

0 komentářů

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)