BÍLÁ DRÁTĚNÁ RAMÍNKA

18. 1. 2015


Bílá drátěná ramínka jsou můj poslední úlovek! Obdivovala jsem je u holek v bytě v Kodani a nakonec si je i sama koupila. Jsou stylová a moc praktická na šaty, tílka, trička nebo svetříky, protože jsou úzká a do mé malé půlky skříně se mi jich tak vleze víc. Na kabáty mám jiná, pevnější. 

A tady už pár inspiračních fotek z pinterestu. Pokud byste ramínka radši měděná, můžete si koupit tady tyto značky HAY, pokud budete mít cestu do Dánska nebo tyhle na Nordicday nebo si bílá nastříkat měděným sprejem. A na ramínku nemusí viset jen oblečení! A jak může vypadat krásný šatník s drátěnými ramínky koukněte k Šárce sem. :)



Protože jsem nenašla žádný obchod, kde by prodávali méně než rovnou celou krabici, mám jich teď doma trochu moc. Tak pokud se se vám také líbí, můžete si je koupit u mě na fleru nebo levněji přímo tady na blogu (stačí mi poslat email na gathermoments(zavinac)gmail.com, cena je 85 Kč za 10 kusů plus poštovné 40 Kč nebo vám je mohu předat osobně v Brně :)) Edit 2.2.2015: Česká pošta od 2. února 2015 zdražila své služby, za sadu 10 kusů je nyní poštovné 44 Kč, od 20 kusů výše 69 Kč.

Mějte se krásně! Evi

//foto 1,2,3,4 moje ©gathermoments a 5,6,7,8 zdroj

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

15 komentářů

  1. Ja si tady v dansku poridila stribrna, podle me jsou ty z Hay zbytecne drahe, stribrna se daji taky prestrikat a stoji asi 2DKK v Sostrene grenes :) ale souhlasim s jejich prakticnosti, na trika a lehci veci jsou super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je o dost lepší cena než v Hay! Nad stříbrnými jsem taky uvažovala, nakonec zvítězila bílá :))

      Vymazat
  2. Krásná jsou, ale to bych musela nejdříve totálně přeorganizovat svůj chaotický šatník, kde některé kousky visí i po dvou. Málo místa :-) Každopádně si jeden balíček vezmu, na focení super a taky na fotky by se mohla hodit. Pošlu email.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, budu se těšit :)) Pokud bys měla cestu do Brna, ráda předám osobně. Hezký zbytek víkendu!

      Vymazat
  3. Ty inspirační fotky vypadají bezvadně :) taky už jsem uvažovala nad jejich koupí :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už nad nimi uvažuji, tyč ve skříni je prověšená až hrůza, aspoň bych i váhově odlehčila... A navíc vypadají vážně kouzelně :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, i když se to nezdá, tak jsou celkem těžká...měla jsem doteď plastová a ta byla o hodně lehčí...ale vypadají krásně :)

      Vymazat
  5. Až budu vybavovat šatnu (na což se nesmírně nedočkavě těším) tk se budou na trička určitě hodit ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ty jsou moc sympatický:)
    Jednou budu mít bílou štanu s měděnými detaily, a do té si pořídím tyhle ramínka, díky za tip.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bude krása! Já bych si zase moc přála mít stojan s ramínky jen tak v ložnici...zatím si v naší garsonce musím vystačit se skříní, stojan by se nám tam už nevešel :))

      Vymazat
  7. Měděné ramínka jsou TOP, akorát k tomu musí mít člověk severský šatník, což nemám. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky moc ne, tak aspoň ramínka mám bílá :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)