JÍDELNA

25. 10. 2014



V článku o renovaci židlí jsem vám slíbila fotky celé jídelny (on je to spíš jen jídelní kout). Tak tedy, tady jsou! :))
Židle TON už znáte, bílá Pantonka s nimi kupovodivu hezky ladí. Stůl je Melltorp z IKEA, obrázky na zdi jsou pohlednice z jedné doprovodné výstavy letošního bienále v Benátkách přilepené papírovou washi páskou. Doufám, že až je budu chtít sundat, tak s sebou nevezmou i omítku...Líbí se mi, že až mě obrázky přestanou bavit, mohu je odlepit a dát si tam jiné v úplně jiném uspořádání a nebudu muset zamazávat dírky po hřebíčcích.

Mějte se krásně (a nezapomeňte se zapojit do soutěže o poukázku na nákup za 500Kč na NILA.cz tady)! Evi

//foto moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

16 komentářů

  1. Krásný to máš! Taky mám Melltorp a u něj renovované TON židle, ale vlastně je to takový mix židlí a barev a stylů http://www.bgphotography.cz/search/label/Renovace Pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, díky! Tvůj redesign kuchyně jsem sledovala, dala sis s tím teda pěknou práci! A stolek s židlemi to hezky doplňuje. :))

      Vymazat
  2. Jé, to je krása!
    Jednoduché a působí to na mě jakoby klasicky... Vážně super!
    Washi pásky jsem si taky oblíbila, stává se mi, že mě prostě něco přestane bavit a takhle člověk může dekorace střídat častěji :o). Krásné to máš :o).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, díky moc! :)) Washi pásky mě taky moc baví!

      Vymazat
  3. Evi, úžasný koutek !!!!! Vypadá to krásně ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, slast pro oko i duši ♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný jídelní koutek, moc se mi líbí :) zvlášť to, jak máš 4. židli jinou :) a to s těmi pohlednicemi a washi páskou je moc dobrý nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  6. tohle vypadá úžasně, nechceš mi renovovat byt? :))

    OdpovědětVymazat
  7. No tak dej vědět, jestli šla dolů s páskami i omítka nebo ne :-) taky se toho bojím, kdysi jsem si takhle zničila zeď nejprv izolepou a pak takovejma těma žvejkama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem zatím sloupávala zhruba po 14 dnech, tak šla dolů krásně...tak uvidíme, co to bude dělat za delší dobu :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)