HLEDÁ SE /LEHKÝ PLEŤOVÝ KRÉM

5. 8. 2014







Vyrobila jsem si tento příjemný pleťový krém z čistě přírodních složek, je ale přeci jen na léto trochu hutný. I pokud si jej namažu na navlhčenou pokožku, trvá mu trochu déle, než se vstřebá. Tak jsem začala pátrat po nějakém lehčím krému.

SANOFLORE
Vzoreček SANOFLORE PLEŤOVÉHO FLUIDU jsem dostala k nákupu v lékárně, po prvním použití vypadal jako ideální kandidát. Lehké přírodní složení, rychle se vstřebával a krásně voněl. Bohužel po třech dnech používání mi na bradě vyrazily ošklivé boláky, tak jsem si řekla, že tudy asi cesta nevede.

NUXE
Dalšími vzorky z lékárny byla sada tří variant hydratačních pleťových krémů Nuxe. PLEŤOVÝ KRÉM NUXE CREME FRAICHE LIGHT uvažuji, že si pořídím (je sice trochu dražší, ale na parfums.cz se dá pořídit o 200 kč levněji než v lékárnách), krásně voní, tak bylinkově. Skvělá konzistence, lehká a přesto jsem měla po večerním namazání ráno pleť opravdu hydratovanou.

KIVVI
Za krásný voňavý balíček kosmetiky Kivvi bych chtěla poděkovat moc milé paní Jarmile z eshopu naturals.com (kosmetiku Kivvi tu můžete až do konce srpna nakoupit se slevou 15%). Těšila jsem se hlavně na 24 H HYDRATAČNÍ FLUID S VÝTAŽKY Z BRUTNÁKU A TANGERINKY a DENNÍ A NOČNÍ KRÉM S VÝTAŽKY Z BŘÍZY A BORŮVKY.  Pleťový krém mě trochu zklamal svojí sladší a ovocnou vůní, čekala jsem něco lehčího a bylinkovějšího. Krém je ale moc příjemný, po nanesení se okamžitě vsákne, krásně hydratuje a ucpávání pórů jsem nezaznamenala. Hydratační fluid má ještě lehčí složení, hydratační účinky a vůni hodně podobnou pleťovému krému.
Co mě ale opravdu nadchlo je TĚLOVÁ MARMELÁDA CITRON A MÁTA, nejen, že krásně voní, ale i skvěle hydratuje a vyživuje (vyzkoušela jsem i variantu bergamot a litsea cubea, ta mi ale voněla tak sladce žvýkačkově a bonbonově, citron s mátou je mnohem svěžejší a na léto jako dělaný :). A se sprchovým gelem je to bezva dvojka (a ty jejich obaly! :).

MIXA
Protože zkoušet nové výrobky mě moc baví, objednala jsem si i vzorky kosmetiky Mixa na jejich webu tady, kde si je můžete objednat i vy. HYDRATAČNÍ PLEŤOVÝ KRÉM jsem použila jednou ráno a jednou večer a tentokrát jsem se téměř okamžitě osypala  pupínky na celém obličeji. Nevím, jestli je to z krému, ale odličuji se jako obvykle a abych měla tolik pupínků, to se mi už dlouho nestalo. Ještě mám vzoreček CC KRÉMU, ale moc se mi jej zkoušet nechce, protože silikony je nacpaný stejně jako první krém, což mě u kosmetiky, která má být pro citlivou pleť, hodně překvapuje. 

JAK TO DOPADLO?
A výsledek? Nejvíce mě zaujaly pleťové krémy od Nuxe, jen nevím, jestli jsem ochotná za pleťový krém dát tolik peněz. Uvažovala jsem i nad krémy od KORRESu, ale poté, co jsem si přečetla některé recenze o ucpávání pórů, tak mě to přešlo. Nebo bych si mohla taky jeden vyrobit, jenže lehčí krémy s vodní složkou by měly obsahovat konzervanty, aby se nezkazily...takže budu muset nakoupit ty. :) Zaujal mě taky tento pleťový krém od Manufaktury, nemáte s ním někdo zkušenosti? Jaké jsou vaše zkušenosti s uvedenými značkami? Nebo nedoporučily byste mi nějaký lehký, hydratační, póry neucpávající a nejlépe přírodní pleťový krém, který vám vyhovuje? Budu moc ráda za všechny tipy!
Mějte se krásně! Evey

// foto moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

2 komentářů

  1. Sanoflore ani Nixe jsem nezkoušela. Mixu jo, ale já radši něco přírodnějšího, přestože jsem s ní byla spokojená. Kivvi jsem testovala a krémy mě neuchvátily. Za tu cenu je to spousta kokosáku s pár přísadama (IMO). A kokosák by na pleť jít neměl, protože ji ucpává. Plánuju vyzkoušet Naturu Sibericu, už mám od nich sérum a oční krém a s oběma jsem spokojená. Oční krém je fakt lehoučký, takže počítám, že jejich denní krém bude taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brunwen, moc děkuji za tip na Naturu Sibericu, koukala jsem na jejich web, kosmetika vypadá dobře a je i za dobrou cenu...:))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)