EBAY TIP #8 ZLATÉ FLITROVÉ PSANÍČKO

30. 4. 2014



Včera mi přišel jeden z dalších nákupů na ebay.com - zlaté flitrové psaníčko. Podle fotek teda vypadalo o dost větší, takhle je to spíš trochu větší kosmetická taštička (a to je dokonce o pár centimetrů větší než udávané rozměry, má asi 16,5 x 25,5 cm). Je taky křivě ušitá, horní část se zipem není úplně rovná. Překvapila mě ale kvalitně vypadající podšívka, dokonce s menší kapsičkou na zip. Flitry jsou krásně malinkaté a je jich opravdu hodně, tak snad moc rychle neopadají. :)

Nejlevnější jsem našla tady za 62 Kč. A dorazila rychle, za 14. dní (objednávala jsem 17.4. a 29.4. už byla doma). Koupit ji můžete i v dalších barvách - dostupná je černá a růžová.



Jaký je ten váš poslední úlovek z ebay?

/ foto moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

4 komentářů

  1. Posledný úlovok ma čaká na pošte, som zvedavá, čo to bude. Po tejto listovej kabelke som už pokukovala aj ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ebayi je to vždycky překvapení, jestli to, co přijde bude vypadat jak na fotce nebo ne :)

      Vymazat
  2. Flitry moc nemusím, ale tvoje fotky čehokoliv jsou vážně krása! :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)