LIDÉ Z MANHATTANU /PETR NIKL

27. 1. 2014


Dneska mám pro vás zase tip na jednu výstavu. Ony se většinou tak naskládají, že pokud nejsou vernisáže ve stejný den, tak jsou aspoň všechny v jednom týdnu. Výstavu Petra Nikla s názvem Lidé z Manhattanu můžete vidět ve FAIT GALLERY MEM Brno od 25.ledna do 13.března 2014.

Víc než tento cyklus portrétů náhodně potkaných obyvatel New Yorku mě zaujala souběžně probíhající výstava Petra Nikla s názvem Hra o čas v Městské knihovně v Praze. Koukněte třeba na fotky tady - ta velká plátna mě uchvátila a čouhající ptáčci ze zdi jsou prostě kouzelní! Takže, jestli to máte do Prahy kousek, určitě ji navštivte, já to mám přece jen trochu daleko. 





fotky moje

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

1 komentářů

  1. Zajímavý tip. Asi je to na mne moc moderní (pořád hledám, kdo se mnou půjde na Kampu na Ladu :-)), ale ráda si to u tebe přečtu a prohlédnu. Ptačí zadky mě pobavily...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)