BEAUTY TIP: PŘÍRODNÍ KOSMETIKA

23. 1. 2014


Ano, už mě to taky popadlo. Přírodní. Bio. Zelené. A kdovíco ještě. Ale víte co, mně to docela vyhovuje, všechno to krásně voní, plní svůj účel, je to celkem levné  a ještě bez chemie.

KOKOSOVÝ OLEJ, ALNATURA DM
Hit největší. Kokosák. Hodí se snad úplně na všechno, jen si ho nemažte na obličej, mohl by vám ucpávat póry. Nejlevnější jsem objevila v DM, v jejich sekci bio potravin za nějakých 109Kč. A mají tam teď akci na privátní značky, pokud nakoupíte aspoň 5ks, dostanete slevu 25%!
Na co ho používám já?
- místo tělového mléka, mažu se s ním po holení (na tříslech mi pak skáče míň pupínků)
- do vlasů - trošku vždycky rozehřeji v dlaních a vetřu do mokrých vlasů, krásně pak voní
- prý se dá použít i jako lubrikant, to jsem zatím nezkoušela :)

HYDROFILNÍ ODLIČOVACÍ OLEJ LEVANDULE, SALOOS
Nejprve jsem měla ten opravdový hydrofilní odličovací, pak mi došel a v DM měli jen masážní. A on funguje úplně stejně dobře! :) Trochu nakapu na navlhčený tamponek a odlíčím. A hlavně krásně voní!
Všechny varianty si můžete prohlédnout na oficiálním webu zde.

TEA TREE MAST, DR. POPOV
Tato mast obsahuje jenom čajovníkový olej, tymián, směs přírodních silic, včelí vosk a vepřové sádlo. Mažu si s ní obličej na noc, který je i při mých 24 letech občas pokryt pupínky, jak kdyby mi bylo 15. Krásně voní (jako tea tree :) a hlavně skvěle hydratuje! Oficiální info zde.



fotky moje.

Co vy? Už jste taky propadli kouzlu přírodní kosmetiky?
A nezapomeňte soutěžit! Až do 5.února 2014 můžete vyhrát v soutěži tady! :)

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

9 komentářů

  1. Kokosový olej taky miluju,dávám si jej do konečků:) A Tea Tree mi pomáhá, když mám zarudlou plet nebo tak:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ještě jsem zapomněla na čistý tea tree, na pupínky nebo na opary je super! :)

      Vymazat
  2. Kouzlu jsem propadla, ale zrovna nic z jmenovaných nemám. Kokos mi nevoní, tohle jde uplně mimo mě, hydrofilní odličováky mě trochu děsí (navíc mám zásobu 5 micelárek), ale Saloos mám moc ráda :-) Dr. Poppov mě fascinuje, jak mají na všechno něco, ráda to kupuju, ale zatím jsem nenašla nic pro sebe :-)
    Jinak nejvíc frčím na olejíčcích, momentálně jojobový...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zas trochu děsí ty olejíčky, jít spát celá naolejovaná...ale je fakt, že oproti sádlu to asi nebude takový rozdíl :)
      A ten olejíček můžeš taky vyzkoušet jako odličovák, když si dáš trošku na navlhčený tamponek...na stejném principu ostatně fungují dvoufázové odličovače - taky je tam olejová a vodní složka. :)

      Vymazat
    2. Ten můj se okamžitě vsákne, rozhodně si nepřipadám naolejovaná jak Julie :-)

      Vymazat
  3. Já si kupuji jen přírodní kosmetiku přímo od jedné paní, co to vše míchá, a nemůžu si to vynachválit.

    OdpovědětVymazat
  4. To mě taky láká, určitě si zkusím i něco namíchat sama. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už několik let používám stejnou kombinaci, jen s tím drobným rozdílem, že místo tea tree masti používám čistý tea tree rozmíchaný s kokosovým olejem :) Úžasný věc je taky čistý aloe gel, to je na pleť absolutní zázrak~ Komu jsem ho kdy dala vyzkoušet, ten ho od té doby používá, takže jsem musela před týdnem pro všechny objednat celou krabici :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ten kokosák na obličej není úplně nejlepší...neucpává ti póry?
      O aloe gelu jsem už slyšela a určitě ho vyzkouším! :)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)