BEAUTY TIP: DVĚ NEJLEPŠÍ ŘASENKY

26. 12. 2013

Dvě nejlepší řasenky pod sluncem (podle mě)! 

SuperSHOCK od AVONU je taková moje stálice, už mám snad desátou.

Řasenku LASH ARCHITECT 4D od L'oréal jsem dostala od kamarádek a musím říct, že jsem si ji opravdu zamilovala. Řasy krásně nadzvedne i natočí, že vypadají skoro jako umělé (koukněte na fotky na google nebo na nějaké recenze). Totéž umí i ta od Avonu, má jen trochu větší kartáček, takže to chce trochu cviku, ale neslepuje řasy a vůbec nežmolkuje! V akci se dá koupit i za 79 Kč, což je oproti té L'oréalovské za skoro 200 Kč skvělá (trochu směšná) cena. :)


Jaká je ta vaše oblíbená řasenka? Těším se na tipy!

foto moje:)

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

8 komentářů

  1. Všechny L´orealky jsou super, já mám teď tu novou.. Lash wing nebo tak nějak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak že bych ještě nějakou zkusila? :) třeba až bude nějaká akce :)

      Vymazat
  2. Podle mě je nejlepší od Estée Lauder More than mascara. Je sice fakt drahá, ale stojí to za to ♥

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je teda opravdu drahá!:) myslím, že zatím zůstanu u těch levnějších:)

      Vymazat
  3. Já momentálně používám od Essence The get big lashes! a jsem s ní spokojená, stála asi 70 Kč, má velký tlustý kartáček což mi vyhovuje.
    Kriss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, kouknu na ni :)

      Vymazat
    2. jsou různé typy, na tu modrou(voděodolnou) jsem četla jen samý stížnosti, prý moc voděodolná není :D já mám tu černou. Jinak mě mile překvapila řasenka od Elfu pro větší objem, z té úplně základní řady, stojí kolem 50 Kč, já ji tehdy kupovala v akci za 27 a dost jsem čučela :)

      Vymazat
    3. A Elf kosmetiku prodávají i v drogerce nebo jen přes net? Teďka na to koukám a třeba štětce mají hodně levné! :)

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)