DIY SNĚHOVÉ VLOČKY Z PLSTI

2. 12. 2015


Jak jsem už slibovala, mám pro vás další ze série návodů na netradiční vánoční ozdoby. Tentokrát to jsou nadýchané a lehoučké sněhové vločky, které jsou opravdu jednoduché a přitom tak efektní! Tak snad se vám budou líbit a také si nějaké vyrobíte! :)

SNĚHOVÉ VLOČKY Z PLSTI

BUDETE POTŘEBOVAT:
  • tenkou plsť tloušťky kolem 1 mm libovolné barvy, já použila bílou jako sníh
  • jehlu a nit v libovolné barvě
  • nůžky
  • tužku a šablonu, kterou si můžete stáhnout tady, přizpůsobit si její velikost podle potřeby nebo si jednoduše vymyslet vlastní a zkoušet různé vzory vloček :)

POSTUP:

1. Vystřihneme si jednotlivé lístky, já jich použila pět, ale můžete si vystřihnout i více, vločka bude bohatší.
2. Lístky vždy přeložíme napůl a navlékneme na nit. Nití alespoň dvakrát prošijeme a pořádně utáhneme.



3. Přečnívající konec nitě můžeme použít na zavěšení vločky nebo je ustřihnout a vločkami ozdobit adventní věnec. Takto vypadá ten můj letošní :)

Krásný a pohodový adventní čas! Evi
//foto moje ©gathermoments

Mohlo by se vám také líbit:

10 komentářů

  1. Jsou krásné!!! hned se do nich taky pustím... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, díky! Jsem zvědavá, jak budou vypadat ty Tvoje! :))

      Vymazat
  2. To je krásný :). Taky bych chtěla nějaké tvoření s plstí...uvidím jak mě ta naše prďola uvolní :D

    OdpovědětVymazat
  3. krásné hned to zkusím jenom se chci zeptat ty jednotlivé lístky si malovala ručně nebo sito stáhla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šablona je ke stažení, odkaz je v horní části příspěvku :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)