DESIGNBLOK 2015

26. 10. 2015



Letos jsem úplně poprvé vyrazila do pražských Holešovic na Designblok 2015 a musím říct, že i když jsem původně čekala, že bude rozsahem větší, byla jsem nakonec moc mile překvapena! Objevila jsem tu spoustu krásných věcí, které byly navíc moc hezky prezentované.

Nejvíce mi líbilo Openstudio, které je přehlídkou samotných designerů. Prezentace tu byly dotaženy do posledního detailu. Moc pěkné a nápadité byly třeba stánky čokolády s emocí Rozbíjím se, sklo značky DECHEM, porcelánové nádobí a doplňky Moniky Kořínkové a Barbory Šimkové, stánek Papelote nebo instalace Sequence Markéty Držmíškové a Petra Háka. Zaujaly mě také šperky Blueberries a  MOOYYY.


Rozbíjím se: čokoláda s emocí.


Porcelánové nádobí a doplňky od Moniky Kořínkové a Barbory Šimkové.
Sequence Markéty Držmíškové a Petra Háka.
Sklářské studio Dechem.
V Superstudiu jsem obdivovala stánky mně dobře známých firem jako třeba Ton, Lavmi nebo Bomma. (A samozřejmě parádní čalouněný nábytek Polstrin!)Objevila jsem tu ale i pár novinek, třeba firmu LeBon, která přímo u nás v Brně vyrábí krásný koupelnový nábytek a všechna ta parádní světla od HAGOS, Kavalierglass, LASVIT, Lightworks a Delta light. Nemohla jsem vynechat ani hlavní halu s pavilonem Vitra Hub a stánek časopisu Soffa!

Parádní instalace firmy TON od designerského dua Jan Plecháč & Henry Wielgus.
Nejnovější číslo magazínu Soffa.
Krásně sladěný stánek Lavmi.
Blond&Bieber: Sleep with us
Pokud jste ještě nebyli, máte až do úterního večera šanci  Designblok navštívit! Nebo už jste byli ? Co se vám nejvíc líbilo? 

Mějte se krásně! Evi
//fotky moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

4 komentářů

  1. Také jsme si v sobotu s kolegyní udělaly výlet do Prahy a užily si ho. Líbilo se nám toho hodně, ale asi nej byl Polstrin. Jejich pohovka Variooo a kožené tašky ze zbytků kůží nás nadchly:).
    Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Polstrin! Jak jsem na něj mohla zapomenout? Tašky a Variooo byly opravdu krásné...Ještě jsem obdivovala tu spoustu pěkných látek a vzorů :))

      Vymazat
  2. - letos uz to zelbohu nezvladnu, coz je vazne pech vzhledem k tomu, ze v holesovich bydlim a mam to u nosu. fnuk.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba příště! Mě letos vytáhla hned ve čtvrtek kamarádka. Její manžel měl služební cestu kolem, tak jsme se svezly...jinak bych asi taky nevyrazila :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)