MOJE LETNÍ KOSMETICKÉ NEZBYTNOSTI

9. 9. 2014


Sice už je pár dní září, ale astronomické léto končí až 23. září a navíc dneska je opravdu krásně, tak bych vám ráda představila pár mých kosmetických úlovků, které jsem si v létě oblíbila. V létě se snažím malovat co nejméně, takže používám většinou jen korektor, řasenku, linky a balzám na rty.
  1. Mojí stálicí je řasenka LASH ARCHITECT 4D od L'oréal, už ji budu mít rok a pořád maluje stejně krásně, necuckuje a krásně oddělí i prodlouží řasy.
  2. Voděodolný Makeup Cover od Dermacolu používám jako korektor. Na léto mám tmavší a na zimu světlejší odstín. 
  3. Bez černých linek na očích neopouštím domov. Nejradši mám Glimerstick v odstínu Blackest Black od Avonu. Krásně vydrží celý den i v těch největších vedrech. Super je na ní také to, že je vysouvací a nemusí se ořezávat.
  4. Můj objev posledních dní: tužka na obočí! Nechápu, jak jsem doteď mohla žít bez ní. :)) Ke koupi mě nahlodala kamarádka, tak jsem vyrazila pro nějakou levnější na zkoušku. Protože mám černé obočí, hledala jsem nějakou hodně tmavě hnědou a tato od Essence v odstínu 02 Brown se mi zdála nejlepší. A na to, jak je levná, není vůbec špatná, vydrží celý den, krásně splyne s obočím a zvýrazní ho.
  5. Balzám na rty Bio Aroma se skořicí, pomerančem a vanilkou jsem vyhrála v soutěži u Míši (ještě jednou moc díky!). Je moc příjemný, krásně voní a rty mám hydratované na dlouhou dobu. Je to můj oblíbenec. A ještě ke všemu se vyrábí v Řecku a to já mám moc ráda!
  6. Sadu miniaturek šamponu, sprchového gelu a tělového mléka mi dovezla mamka z hotelu z Francie. Na miniaturky mám trochu úchylku, strašně se mi líbí ty roztomiloučké lahvičky a tyhle jsou super na cestování. A až dojdou půjdou jednoduše doplnit.
Co vy a letní kosmetika? Máte nějaké nové objevy?
Mějte se krásně a užívejte si (snad ne poslední) letní počasí! A nezapomeňte se zapojit do soutěže tady. Evi

// foto moje ©gathermoments

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

11 komentářů

  1. Makeup cover si chci taky pořídit ale už jsem měla 3 a ani jeden mi nesedl odstínem :-/

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem měla asi štěstí, sedí mi jeden ze tří odstínů, co mají v drogeriích a i ten tmavší na druhý pokus objednaný z netu vyšel :))
      Kdybys byla z Brna, tak na náměstí Svobody je malá drogerie, kde mají všechny odstíny a můžeš vyzkoušet, který ti sedne.

      Vymazat
    2. Jéé a kde je to přesně? Nejsem z Brna ale jezdím tam :)

      Vymazat
    3. Vedle Domu pánů z Lipé - drogerie Jasmín, taková úplně malinká...snad to tam ještě tak funguje :))

      Vymazat
  2. jojo, make-up cover je skvělej pomocník :) většinou si ho přidávám do make-upu, abych dosáhla přirozeného krytí. zaujal mě balzámek na rty, to je něco pro mě :) :D

    já jsem si moc oblíbila kosmetiku Milani, to je můj letní objev :)

    OdpovědětVymazat
  3. Make-up cover mě teda neskutečně zklamal, vůbec nekryje tak jak má a hlavně mám o něm obličej jako kdyby mi po něm někdo přejel struhadlem.:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Já jsem zatím nenarazila na nic, co by krylo více a hlavně drželo. Je pravda, že celkem vysušuje, ale žádný lepší jsem zatím nenašla :))

      Vymazat
  4. Mám stejně skvělý názor na řasenku a tužku na oči. Oboje vlastním (tužku dokonce ve víc odstínech ;o)) a jsem maximálně spokojená. Já se letos v létě neobešla bez matujících přípravků (bez kterých se vlastně neobejdu po celý rok :D) a objevila jsem pár nových matujících bází. Zkouším teď asi třetí a pár dalších mám v merku ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak matující bázi jsem ještě nezkoušela žádnou, nějak si zatím vystačím s pudrem :)) A která ti přišla nejlepší?

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)