MOJE VÁNOČNÍ PŘÁNÍ /NORDICDAY

27. 11. 2013



Díky kamarádce jsem objevila eshop nordicday.cz a mají tam spoustu nádherných věcí. :) Protože zbožňuji všechny kosmetické taštičky, kapsičky a peněženky, zaujaly mě vtipné plastové průhledné obálky /taštičky za 29 /44Kč a kosmetické taštičky Prints za 109Kč....to jen tak, kdyby to četl někdo, kdo neví, co mi koupit k Vánocům..(třeba si je dřív neobjednám sama :)




A ještě se mi líbí tadyty hrníčky s ocásky, jsou ale trochu dražší...za 499Kč. (ale zase je můžete použít na svíčku, krásně pak prosvítá obrys zvířátka) Na levnější variantu jsem narazila v eshopu darkyla.cz, tam mají podobné za 183Kč.

foto: nordicday.cz

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

1 komentářů

  1. Tak tie sú úplne skvelé! Hneď si jednu kozmetickú taštičku idem objednať! :) Ďakujem za tip.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)