BOOK TIP #1

17. 11. 2013


HARUKI MURAKAMI: 1Q84
Od Harukiho poměrně nečekaná knížka, do teď jsem četla samé romance a toto je napínavé a tak trochu sci-fi! A sci-fi já ráda :). Dokonce to bylo tak napínavé, že jsem si druhý díl půjčila v knihovně v angličtině (v době, kdy jsem knížku četla, tak ještě nebyl oficiální překlad). A i když nejsem v angličtině nějak extra dobrá, tato knížka se četla moc hezky. Takže doporučuji v češtině i angličtině!
Moje hodnocení: *****

GEORGE ORWELL: 1984
Tato knížka mě taky poměrně překvapila, jasně, že ji znám ze školy a vím o čem je, ale četla jsem ji až teď ve svých dvaceti čtyř letech.  Začátek byl takový, jak jsem si představovala, obyčejný život v totalitě, všude číhá velký bratr...ale že ten konec bude až tak násilný a surový, to jsem nečekala. I tak doporučuji, jsou tam skvěle popsané totalitní nástroje, všichni se bojí všech a nikdo neví, kdo je v příští chvíli udá.
Moje hodnocení: ****

MILAN KUNDERA: SMĚŠNÉ LÁSKY
Milé, celkem oddechové čtení, takové dovolenkové povídky o různých podobách lásky.
Moje hodnocení: ***

Četli jste? Jak se vám líbily? Budu ráda i za vaše tipy na dobré knížky!

  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit:

2 komentářů

  1. já četla směšné lásky a knížka se mi moc líbila, od kundery si určitě ještě něco přečtu. a k 1984 bych se ráda dostala, sice jsem teď maturovala a tudíž to byla skvělá příležitost k přečtení, ale tak nějak mám trochu strach. tak snad někdy))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že 1984 mě opravdu překvapila, ale zas taková hrůza to není, neboj! :))

      Vymazat

Moc děkuji za všechny komentáře a připomínky, všechny poctivě čtu :))
Psát mi můžete i na email sem (klik)